Træstubbe-bord

Jeg har været på besøg hos mine forældre her i weekenden. Tiden er blevet brugt på båd og have. Da alle andre havde gang i egne projekter, måtte jeg jo også finde på mit eget ;-) Jeg har i flere år været svært glad for at bruge store træstubbe som sofaborde, og gjorde faktisk engang meget ud af at lave dem fine og sælge dem. Men her i min lejlighed synes jeg den store mørke træstub er lidt for mørk, derfor fik jeg en ide om at tage en masse små ‘stubbe’, skære dem i lige længder (det var et helved!) og male toppene i forskellige farver.

20130428-214855.jpg

20130428-214925.jpg
Min plan er at det skal ende med at blive ret stort og så har jeg købt sådan et bånd man kan spænde rundt om stubbene, i johannes fog (tror det var en ide jeg fik fra en boligrapportage i Bolig magasinet). I får de selvfølgelig at se når jeg kommer videre ;-) håber i har nydt solen i dag. I morgen skal jeg plante på altanen og besøge City sycenters nye butik i fiolstræde.

Skriv en kommentar